Kort??

Sitter här framför datorn och tänker på lite saker jag gjort under min livstid. Man har gjort så mycket roliga saker i livet men det finns ju så mycket mer man vill göra! Som att bada i nilen eller besöka en piramid som ingen varit i :P. Finns så mycket man vill göra men så litetid. Det mesta tiden går åt är onödiga grejer som att lyssna på sin svenska lärares liv osv. Den tiden kunde jag använt till att åka till Brasilien och leka med urinvånarna :P. Med detta vill jag säga skit i skolan och gör det ni vill. Men om era föräldrar säger åt er att va hemma så skit i det också :D. Mitt råd till er alla är att ha uppleva så mycket som möjligt medans man kan. Jag kan säkert rabla upp tusen coh en sak som jag vill göra men kommer inte hinna göra det eftersom man är tvungen att göra onödiga saker i livet som detta inlägg! Jag kunnde ha gått ut nu och retat upp en sur hund för att se hur det känns att bli jagad av en osv. Men gör inte de varför kan man ju undra ja eftesom jag inte får av mina föräldrar! Jag sa att ni skulle skita i vad de säger åt er men jag kan inte göra det eftersom då får jag inget lördagsgodis. Nu e klockan väldigt mycket och jag har ingen arning vad jag skriver va en lång natt igår på ålandsbåten :D. God Natt allihop :P 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Det är en solig och varm dag och här kommer det mest slöas.
Ha det så bra idag!

2008-06-01 @ 11:17:12
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0