Vilken dag :p

Va med Benny idag :p. Planen va att vi skulle ses kl 12 i haninge centrum och det gjorde vi :D. Vi gick och åt på china grejen där kommer inte ihåg vad den heter med skit samma. Under maten får Benny den fina ideen att vi skulle åka gokart. Vi åkte till Älvsjö och åkte lite gokart :D va skit kul men fick jävligt ont i ryggen. Men man brukar väl säga No pain no gain. Sedan åkte vi till Benny och va där en stund :D. Nu vare tid för mig att dra mig hem. Jag väntar på pendeltåget och det kommer i tid :P. Jag sätter mig ner och vem sätteer sig mitt emot mig? Jo G som jag träffade en gång förut!
Han börjar prata med mig :S.

G. Ska du till din kompis idag igen?
M. Ja det ska jag (Hur fan kommer han ihåg det?)
G. Vad ska ni hitta på idag då?
M. Vet inte vi ska någ titta på fotbollsmatchen. (Han e jobbig)
G. Va mysigt brukar ni ses ofta eller?
M. Ja vi e ganska bra kompisar (Vad vill han?)
G. Mysigt............. Jag har också en kompis i VH (ler) var bor din kompis?
M. (Va fan ska jag säga?) Åbylund kommer ut ur munnen på mig.
G. Nämen min kompis bor på Vargvägen
M (Vem fan bryr sig!)
G. Nu ska jag gå av vi ses.
M. Mm ( Det hoppas jag värkligen inte)

Fan varför händer detta mig igen?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Va trevligt du å min käre bror verkar ha haft :) heheh



hahah faan va najs att ni mötts igen, det är gudarna som bestämt det här jag tror det är meningen att ni ska bli vänner eller så men han verkar ganska gayig xD hahaha :) As bra ju!



Ha det toppen, du drar väl till Kroatien snart? typ idag ?:)

2008-06-26 @ 09:18:14
URL: http://lollo08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0