Varför händer detta mig?

Va i haninge centrum idag :P. Men det va inte det jag ska berätta om :). När jag skulle hem så tog jag pendeltåget. Jag sätter mig på6 sättes plats. Så kommer det in en kille på tåget. Han ser ut att komma någonstans från nordafrika men jag e inte helt säker. Han ser också väldigt gay ut. Inte för att jag har något emot gay folk. Han sätter sig brevid mig! Jag tittar snabbt på honom och vänder blicken mot fönstret. Helt plötsligt börjar han prata med mig. Jag har valt att kalla honom för G och mig för M.

G. Hej
M. Hej (Ser lite fundersam ut) 
G. Bor du här någonstans?
M. Mm i vändelsö (fast jag juger)
G. Va fint var ska du?
M. Till en kompis i VH (kan han hålla käften tänker jag)
G. Va trevligt (Ler lite smått äkligt :S)
G. Vad ska du och din kompis göra då?
M. Jag vet inte (varför vill han veta det?)
G. Ok låter trevligt (Ler ännu mer!!!)

Så kommer tåget till Jordbro. Han ska gå av! Tack och lov för det.

G. Hej då! och vinkar dessutom!
M. Hej då (han har något fel i huvet!)

Så kommer tåget till VH jag går av och tänker varför hännder detta till mig? Vad har jag gjort? Kanske ville han va lite trevlig bara eller så ville han va lite trevligare! Detta va nästan lite läskigt! Men jag klara mig fint :).  


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!
Det var jättegott, ungefär som vanlig Korv Stroganoff fast lite starkare.
Ha en trevlig kväll!

2008-06-01 @ 21:02:04
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Lollo

hahah sköön ju xD hahah ^^, Det är väl trevligt å ha ngn att snacka med på tåget.. han ville nog bara vara trevlig (A) ;)

2008-06-01 @ 21:11:13
URL: http://lollo08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0