Himlen är så oskylldigt blå

Va på min syrras skolavslutning för någon vecka sedan. Då vare en av lärarna som sjöng Himlen är oskylldigt blå. Så för någon dag sedan fick jag en jätte lust att lyssna på den låten igen. Nu när jag lyssnar på den låten börjar jag tänka tillbaka på Uppsala. För er som inte vet har jag bott i Uppsala ett bra tag. Men när jag lyssnar på denna låt så tänker jag tillbaka på Sebastian, Alexander, Jonathan, Johan, Anders namnen är många. Måste säga att vi har gjort så mycket kul tillsammans. Jag saknar inte livet i Uppsala men dessa personer tänker man ofta på. MÅnga av dem har jag inte träffat på många år. Jag undrar vad de har för sig.  Denna låt kommer jag någ lyssna på många gånger till. Det är Ted Gärdestad som sjunger lyssna på den ni kommer inte att ångra er.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Najs! fett synd ring dina vänner dåe :) (a)

2008-06-24 @ 19:45:27
URL: http://lollo08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0