Dagen

Första dagen på forskarskolan :D. Måste säga att jag inte ångrar att jag tog forskarskolan fast jag trodde att det skulle va piss. Området jag ska "forska" om är: Hur hormon kemikalier påvärkar guppisar. Låter inte så kul men när jag gick dit fick jag en helt annan syn på det hela :D. Gillar min grupp jag hamnat i trevliga de flesta av dem:P. Mer om detta kommer jag att ta upp senare :D.

Syrran har bal idag :P. Fick skjutsa henne och tre andra till Årsta slott. Men det gick fint:D

Såg ni matchen idag 0-0 Rumänien- Frankrike :P. Trodde inte att det skulle bli så men fett najs resultat :P

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åhh va kul å kolla guppisar de parar sig hela tiden xD :)



Najs med bal.. hälsa syrran ;) (a)



hehhe inte jag heller, grupp C ssuger, stackars mitt land :(

2008-06-10 @ 07:59:25
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså, ha litet mer struktur när du skriver, ögonen trasslar ihop texten för det är så tätt. Och är du kvinna? Du skriver ju bara saker som tjejer gör typ!

2008-06-10 @ 23:50:41
Postat av: Lollo

sv* heheh avslutningen var lite både och asså grät typ men samtidigt glad att få sluta :) Men sen hade vi grillning å chill på kvällen så vi träffa massa (a) det var as najs :P Japp Fredrika nästa, ska bli riktigt kul ska shoppa massa nya kläder så jag gör fin entre (A) hahah ^^,



du som kommenterat anonymt: Orka vara anonym om du vill klaga, stå för vem du är å vad du säger! :) Om du har såna stora problem med det han skriver behöver du inte läsa, ingen har bett dig hitta en annan blogg du vill läsa ist för att trycka ner andra som tycker det är kul å skriva ;) hare bra å hoppas du läser det hära (:

2008-06-11 @ 13:09:57
URL: http://lollo08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0