Snart hemma :P:D

Hejsan alla glada i Sverige!
E fortfarande nere i Kriatien/Herzegovina. Men snart ere slut :( Den 14 ere daks att ta forval av sommaren har. Det har varit en minst sagt varm sommar har, ibland lite for varm. Man har ju hunnit med en hel del har nere men det finns fortfarande mycket kvar att gora. Ikvall ska vi till Medugorje en stad i sodra Herzegovina. Den staden borde alla besoka :). Som sagt man har ju hunnit med mycket under denna tid! Men som vanligt har man inte hunnit med allt man vill! Jag har inte besokt Dubrovnik. Jag tror att de flesta vet ungefar hur dubrovnik ser ut :D. Men det hinnar man med nasta ar hoppas jag :D. 
Det basta med hela semesten maste ha varit cavoglave! Ni ska se min coola mossa som jag kopte dar :P. Coolare mossa finns inte :P:D. 
Top 5 denna sommar :P
1. Covoglave
2. Dykningen
3. Novi Vinodolvski
4. Zagreb besoket
5. Zadar 

Ses i Sverige :P:D

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha, joo hatar de hade skrivit mot svarande 3 a4or typ.. :/

hare great!

2008-08-09 @ 18:20:56
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: Lollo

hahah tack så mkt, jag hamna med din syster (a) men vet inte hon vet de orka inte säga ngt haha (: :P

2008-08-18 @ 21:05:03
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: Lollo

Alltså grejen är den att skräckisar inte skrämmer mig men när det är barn med i dem så blir jag heel rädd, tyckte den var jätte hemsk, skakade som faan hahah men men tror jag blir bra om ngra år (: heheh :P

Skola imorgon!!;)

2008-08-19 @ 18:56:46
URL: http://lollo08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0